1. W jaki sposób jest dostarczany towar do klienta?
Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Wyboru formy transportu dokonuje kupujący. W wypadku przesyłek nietypowych obsługa sklepu może poinformować o braku możliwości realizacji wybranej wysyłki i zaproponować inną.
Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru?
Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w naszym magazynie:
ul. Płońska 95A
06-400 Ciechanów
Warunkiem jest wcześniejsze ustalenie daty odbioru.
2.Czy mogę oddać zamówiony towar?
W wypadku nie spełnienia przez zamówiony produkt Państwa oczekiwań można oddać zakupiony towar w ciągu 10 dni. Warunkiem jest to, że towar nie mógł być używany, oprogramowanie oryginalnie zapakowane oraz produkt jak i jego opakowanie nie zostały w żaden sposób zniszczone.
Produkt należy przesłać w oryginalnym opakowaniu na własny koszt.
3.W jakich godzinach mogę dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym RST Group?
Zakupy w Sklep Internetowy RST Group można dokonywać 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówienia odbywa się w dniu jego złożenia z zastrzeżeniem, że zostało ono złożone w dni robocze od poniedziałku do piątku do godziny 16.00. W wypadku złożenia go po tej godzinie lub w dzień wolny/świąteczny realizacja rozpocznie się w najbliższy dzień roboczy.
4.Czy wszystkie produkty umieszczone na stronie są dostępne?
Mimo aktualizacji stanów magazynowych sklepu internetowego, nie gwarantujemy 100 % dostępności wszystkich produktów umieszczonych na stronie. W wypadku braku jakiegoś zamówionego produktu, klient zostaje o tym niezwłocznie poinformowany.
5.Co mam zrobić jeśli otrzymam uszkodzony sprzęt?
Jeżeli okaże się w ciągu 24 godzin, że zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest uszkodzony należy taki fakt zgłosić nam niezwłocznie.
6.Co należy dołączyć do produktu przesyłanego do serwisu?
Każdy wysyłany towar należy dostarczyć z kompletem otrzymanych elementów takich jak: kable, przejściówki, płyty ze sterownikami i materiałami dodatkowymi w oryginalnym opakowaniu. Dodatkowo należy dołączyć kserokopie dowodu zakupu. W wypadku nie otrzymania kompletu akcesoriów serwis może wstrzymać realizację naprawy do czasu przesłania pozostałych elementów.
Dosyłanie kolejnych elementów jest realizowane na koszt klienta.